Hur var det nu då?

Kommeri nte rikgigt ihåg vad jag skulle mobilblogga om i förrgår kväll :P Eller var det igår? näh tror det var i förrgår :P Sover så himla mycket så svårt att hålla koll ^^ Skulle skriva att RAsmus hade leket lika mycket som när han var liten, det kommerj ag ihåg för det har han gjort idag med! Å så söt han e min lilla prins ^^ Men det är så svårt att leka med honom för lillkissen kommer jämt och "förstör" dvs hon snor leksakerna från honom :P Så antingen får man leka med Rasmus när hon är ute, när hon sover eller så får man hålla i henne :P Har tänkt på att jag och Rasmus kan ha slagit rekord i hur många nätter i rad han sovit på sin kudde i min säng ^^ Det är en vana nu :) Och nu när man har bytt upp sig två storlekar i säng så slipper man klor i ansiktet ;P


Ska försöka förklara hur de kom uppspringandes nu: Sally hack i häl på Rasmus och när han kommit till korridor mattan så gör han en kullerbytta så hon hamnar på hans mage, då tar han tag i henne med fram benen och sparkar henne i ansiktet med bakbenen (Y) En vanlig kväll hos familjen Thunström dvs :P Nu står de på bakbenen och kramar varandra och svajar åt sidan åt sidan å framåt å bakot åt sidan åt sidan och EN GÅNG TILL!!! Hahahaha näh nu fick jag bara den låten på huvudet :P Men de står på bakbenen å försöker välta varandra ^^



Har pratat med syv idag och hon kunde prata med rektorn om jag villle hoppa av tyskan men det skulle vara svårt eftersom jag inte har några inlärningssvårigheter och kursen tillhör min linje. MEn jag kom med den dumma idén å försöka läsa upp ett G och om jag klarar detr i vår får jag försöka igen nästa år... Men usch vet inte om jag står ut med tyskan längre. Ända ämnet som ger mig ångest! Och bara ett G skulle förstöra mina betyg :/ Skulle se snyggar ut om jag bytte till vad som hellst utom tyska och fick vg eller högre... Usch vilket dilemma detta är!


Just det!! skulle säga att det var trevligt att allt fler vågat sig till att kommentera :D Det e alltid kul :) Så för dig som varit inne på denna blogg över 5 gånger och inte kommenterat än, nu är det dags! Kom igen det är inge farligt :) Jag brukar tänka att det är ju inget kul att vara för feg och inte våga ta risken än att faktiskt göra något oväntat för en gångs skull :) Å speciellt om man inte känner personen sen innan, då har man ju absolut ingenting att förlora!


Kommentarer
Postat av: Robert

Såg nu att du kommenterat ett av mina inlägg för ett tag sen, här http://thelindetheory.blogg.se/2011/january/utkast-jan-30-2011.html#comment



O här kmr svar :P



Haha ok, jo ja förstår, har också en storebror, fast det kan ju vara lite skillnad när man är tjej iofs :P



Jahaja Floda, herrarna är väl knappast bättre än damerna därute ändå så :P



Bibblan ftw :P



O ja den där kommentaren var faktiskt längre än dina inlägg, I got the power! hehe, "join the darkside".

Postat av: Robert

Btw, bra skrivet om kommentarer i ditt inlägg.

Tkr också fler har börjat kommentera mina inlägg vilket känns skönt, ja kommenterar andras mer nu också. Socialt it is höhö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0