Bild

Sitter här å redigerar egobilder från igår och lyssnar på A-teens - Upside Down xD Jag har ju skönaste Spotifylistan alltså :D


Här kommer en skön bild från i förrgår XD Gårdagens bilder dyker upp nån annan dag! (Har ju faktiskt redan gjort en inlägg idag) Har bara gjort bilden svartvit och förminskat den lite. Å Jag är medveten om att toan är med på bild, men vem äger inte en sån xD Å som ni ser är dörren öppen så jag har alltså bara gått in å tagit en flumbild å gått ut igen ;) Inte för att jag skulle behöva ursäkta mig om jag nu hade gjort något innan, för alla kissar å bajsar ;) Men tyvärr folket, så rolig var inte den här bilden :P

Kommentarer
Postat av: Anton

Snöggt ;)

2011-01-19 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0