Filmer

Ah nu när det går skit dåligt att skapa min andra dvd film så kan jag ju passa på att skriva lite här.. Håller nämligen på att sparar filmen som fil istället för projekt för ett nytt försök att få dit en fungerande dvd-meny. Nyss var det så att så fort jag satte dit en huvudmeny/nästa/föregående knapp så försvann alltid ett kapiltel på kapitelmenyn. Men ska ska se om det fungerar bättre snart. Får hoppas det :) Tog mig tiden att skriva ut dvdfodrals pappret och klippa i det också. Ett tips: klipp aldrig med en vänsterhandssax xD Helt omöjligt :P

Idag ska Linus ha sina vänner över på middag så jag ska först gå över till grannarna och äta, sen ska jag till Linda och Robert som inte är hemma, utan jag ska ta hand om Leja :)

Hihih hittade två bilder från sommarjobbet. Ett taget av mig och ett taget på mig :P Känner att jag fångade ögonblicket där :P Å nej han skjuter inte killen i huvudet, jag hittade bara den perfekta vinkeln ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0