Helg

Ska sova hos en kompis och moffa godis idag :) Så tänkte lägga upp lite bilder från tidigare i veckan för er som kommer sakna mig över helgen ^^ Längtar tills tisdag då man kan få klippa av håret lite ^^ Kommer troligtvis sovm vanligt hata det i två dagar innan jag vänjer mig :P Köpte en sån där vitaminwater idag, den röda dvs. äpple-hallon.. inte vare gott iaf! Smakade ju bara vatten :S Ska inte slösa pengar på en sådan igen iaf..  har förresten spelat in lite filmer idag ^^ Kul kul. Men här kommer bilderna iaf, känns som det blivit lite mycket bilder på mig själv den på senaste tiden.. eller kasnke inte.. eller jag vet inte :P

Här kommerom iaf, invigde ju kepsen för 2011 där av lite bilder :p Är uppe i hela 3 kepsar köpte två i somras och sen den som e lite liten typ förr förra vintern :P Just so u know ^^

Kommentarer
Postat av: Anton

Fina bilder :) snygg min den där när du har sne mun typ:P lite kul den ;)

2011-01-22 @ 00:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0