Hemma

Nu e man hemma igen. Blev lite tokigt på tåget bara för jag kollade på fel biljett när jag satt där inne, så jag gick och stallde mig i dörren en kvart innan tåget stannade xD Tyckte väl att vi inte hade kört förbi flen än och så vare ju skumt att ingen annan började packa ihop sig :P Aja sånt händer, ingen skada skedd :P Nu när jag kommit hem har jag än så länge bara hunnit med att busa med katterna och kollat fejjan :P Är rätt så stressad över allt skolarbete :/ Tyska prov på fredag och så har jag en historia uppsats att skriva.. Jippie.. Ska ta en riktig pluggdag på lördag när familjen åker till Hampetorp. Man koncentrerar sig alltid bäst i sin ensamhet, iaf jag. Å så kan man ha spotify spelandes i högtalarna istället fför hörlurarna (Y) På Söndag är det fotbollsträning och på måndag är det volleyboll, fasen vad aktiv man kommer vara i vinter :P Övriga motionsaktiviteter är ju idrott i skolan torsdag och fredag och sen massa pulka och skidåkning på fritiden (Y) Å ja det är också motion, för man måste gå upp för backen hela tiden :P

Lite tunt med bilder.. Har inte tagit några på länge. Å som sagt så kommer det nya you tube klipp i slutet av månaden eller nått. Hade tänkt å göra 3 musikvideor av samma låt å så får folk rösta genom att gilla klippet och så är det bara vinnaren som stannar kvar på you tube :) Ska låta Pinnacle Studio göra 2 varianter och så ska jag klippa ihop en själv, vilket tar en aning längre tid xD Speciellt nu när det är en lång låt på nästan 4 minuter och inte backing up som var typ en och en halv :P Förstår att jag kanske tappat lite youtube tittare eftersom jag har varit dålig med att uppdatera. Men nu när jag slutat använda trials program och köpt ett eget videoredigerings program så får vi hoppas att jag skärper mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0