Stockholm nr2

IDag har vi varit på thielenska galleriet och kollat på en väldigt massa tavlor, vissa finare än andra. Vi fikade/åt även där. Det blev en ost och skink macka och cola för mig :) NU har jag nyss ätit cous cous och rökt lax vilket är en riktig 10 poängare enligt mig :) Faktiskt andra dagen i rad jag äter rökt lax :) Åt det på ett cafe i stan häromdagen. rigtigt grovt bröd med ägg lax voch sallad på :) å självklart en cola till det ;) e lite sur på att de alltid bara har 33cl color på caféer den är barn dricka enligt mig. Fullvuxna människor bör dricka minst 50cl cola till en måltid!! så ere bara! :p Imorgon bär det hemmåt! Har köpt en 50cl cola och en ask salta lakrits björnar till resan ^^ Har dock hunnit tagit någta björnar ;P

På söndag blir det inomhusfotbollsträning för första gången på evigheter (bortsätt från idrotten i skolan)! Ska bli riktigt kul om både Linda och Robert följer med så det blir en liten familjekamp ;) Tror dock inte att min kropp är i någon superform, men endå förbluffas jag av min egen kapacitet så fort jag gör någon slag motion! Fattar inte hur en slöfock som jag kan ha sådan fysik ibland, ett riktigt mysterium! Det kanske helt enkelt sitter i viljan och vinnarinstinkten? Vem vet :P Fast med sådan fysik menat jag inte ens i närheten av en elitidrottare eller något sånt, bara det att den är ovanligt stark för en soffpotatis som jag! :P

Hmm.. måste börja skriva historia uppsatsen någon dag... det får bli på Måndag isf. Är lite fullbokat tills dess :P Skulle ju kunna skriva lite nu eftersom jag har med mig den... Meeeeeen nej! JAg e på semester ;) Frågan är hur man ska hinna plugga tyska och skriva historia uppsats! Sen måste jag ju läsa igenom samhällskunskaps uppsatsen för att förbättra den lite med.. Sam alltså.. inte alltid frid och fröjd :P

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anton

Visste du att jag kör i Roberts fotbollslag ;) I Floda alltså. Men har inte sätt han på träningen på ett tag :P.

2011-01-05 @ 20:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0