Frågor m.m.

Har typ ingenting att skriva idag förutom att jag strax ska gå igenom samhällskunskap uppsatsen en sista gång innnan jag skickar in den. Både mamma å Linda har läst igenom den, tack tack :) Ni som saknar mina otroligt roliga videos får tyvärr vänta nån vecka till. Har inte installerat redigeringsprogrammet än och tänker inte göra det för än efter nästa vecka eftersom det är så mycket i skolan just nu.

Eftersom jag hade så lite att skriva om idag så kopierade jag dessa frågor från min systers blogg, men självklart har jag ändrat svaren. Har länk till syrrans blogg i högerspalten.

Vilken svordom använder du mest? För i helvete
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just idag, 9.00 :D
Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma storhandlar på Willys och ICA. Om jag ska ha lite godis eller så blir det coop nära(på norr), coop konsum?(på kvarnen) eller willys.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror hur snygg jag känner mig just då xD
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En TV och x-box och ha på rummet (Y)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nope! Kan bero på att jag suttit hemma å ugglat halva veckan.
När var senast någon stötte på dig? Haha vilken fråga ;) Måste säga idag på idrotten då den där jävla ställningen till madrasserna ger ifrån sig enorma stötar varje gång man kommer i närheten!! Hatar den. ;P
Vad åt du till middag senast? Igår kväll alltså... Don't remember xP
Kan du vissla? Både in å ut :p
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja fast inte så mycket.
Äger du några popband t-shirts? Nej, har dock två Avril Lavigne t-shirts från konserten i Stockholm 2007.
När flög du senast? 2007 hem ifrån Turkiet
Pratar du några andra språk? Engelska och INTE tyska XD
Har du gråtit offentligt? Ja när man var liten
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej men kanske nån gång i framtiden.
Vad har du med dig in på bion? En mellan cola
Vad har du för väder? Mulet?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? frågan är ju ÄR eftersom jag går i tvåan på gymnasiet för tillfället. Rörlig bild kanske? Känns som den lektion då man inte behöver anstänga sig så mycket utan mest ha kul ^^
När sov du senast på golvet? Utan madrass? aldrig. Med madrass? Don't remember
Vilken är din favorit drink? Ho ho ho, tror jag avstår att svara på den!
Gillar du din boendesituation? Jajamensan. Stort rum i stor villa :) Skulle dock kunna bo nere vid duve så man har nära till skolan ^^
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Vet inte, har aldrig sovit så lite så jag inte fungerat..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Näh jag chillar mest. Stessiga är de lite just nu för det är mycket i skolan och jag e lite lat för att plugga jämt å ständigt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hamnar? Neh inte så ofta tycker jag, man hamnar ju inte i trubbel bara för man pratar..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18! Helt unbeliveable, känner mig som 12 ^^
Tror du på liv på andra planeter? Vet inte bryr mig inte :P
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Sov på saken och vakna på rätt sida.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja det har jag velat göra hela mitt liv!
Tycker du om att krama folk? Beror på vem det är XD
Äger du en digitalkamera? Japp :) loove it
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ellen degeneres, Marcus Astvald och Johan Palm (om han nu kan räknas som kändis...)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på vad de har för anledning att inte ringa.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? hahah nej :P
Är du mörkrädd? När jag sett någon extremt läskig film och är ensam i rummet och innan annan är vaken.
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, en hoodie och ett gott humör ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0