The inlägg of the day

Nu ska det snart bli träning. Har hunnit tagit ett bad på morgonen å ska käka om ett tag. Sen tror jag att jag måste städa mitt rum... var ett tag sedan ^^ Å så måste jag göra tyskaläxan för jag hinner inte på måndag. Får tillbaka provet imorgon... läskigt. Undra vad som händero m jag får ig igen :o Har aldrig varit i den här sitsen förut så det e lite skumt. Sen blir det handboll ikväll igen :) Heja sverige! Ska försöka ta mig tid till att installera Pinnacle studio 14 i veckan så jag hinner få upp minst en film på youtube i Januari! Det är mitt mål för den här månaden! ^^ Hoppas jag inte gör mig själv besciken. Vi har ju inte så mycket läxor den här veckan så jag borde ju hinna tycker man! Hinner inte imorgon iaf, hinner aldrig nånting på måndagar. Slutar 15.45 å då äre hem å käka och vila sen träna sen top model sen datorn sen sova :p Skönt att det inte är nån handboll på måndag - ända dagen i veckan då jag måste kolla på nått annat :P Aja nu ska jag byta om och packa till träningen! Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0