The inlägg of the day

:O Gillar att jag hade typ sämsta antalet läsar på en vekca igår, å då la ju upp ett videoklipp :o vad e detta ^^ Får väl hoppas att det e fler som tittar in idag ^^ När jag kom hem idag hade lillkissen slaktat 4 garnnystan ltie här å var i vardagsrummet :P Så när jag kom hem "sa" hon att jag fick välja mellan att gå ut med henne eller låta henne snutta på mina öronsnibbar.. Jag valde snuttningen eftersom det har blivit så kallt ute på sista tiden :O . Aja nu ska jag redigera lite film, kommer kräva hårt arbetete!! 20minuter film till en låt... Så när det e låt så måste man få lipsyncen att funka också å sånt så det tar lite längra tid en andra klipp när det bara e att klippa lite å lägga till effekter osv. På Arthur låten så ändrade jag bara ljudet å la till lite bild effekter. Tog väl 20 minuter eller nått för jag höll på å testa allt man kunde göra å så :P

Såg IDAG att OC hade börjat förra veckan.. Känns ovärt å börja kolla nu, speciellt när det går 14.30 och man inte hinner se det varje dag :/ Har ju sagt tidigare att kanal 5 e idioter som inte sänder det men att det inte spelar så stor roll för om de skulle börja göra det skulle det sändar på en skittid så man inte hann hem från skolan!! Och vem hade rätt?!?!? Så tråkigt :/ Får väl köpa boxen nån gång :P Kanske när jag fyller arton å har planerat att köpa massa saker xD

Hahahah när jag gick hem från frisören igår höll jag på att börja skratta för när jag går förbi Coop Nära på norr så hör jag något som klättrar i ett träd. Jag tänkte ju att det var en ekorre eller nått sen när jag gått förbi trädet vänder jag på huvudet för att kika, då äre en katt 1,5 meter upp på stammen som håller i sig med klorna på stammen xD Hahahha guh vad kul det var :P Så vände han/hon och hoppade ner och gick mot kyrkan som inget hade hänt ^^ Söt katt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0