The inlägg of the day

Ska väl hinna med ett kort litet inlägg innan man drar iväg och tränar. Rätt soft att vi slutar vid två varje dag utom måndagar då vi slutar kvart i fyra :)  Skulle dock inte skada med nån mer sovmorgon.. :P Men nästa år slipper man ju gå till skolan på onsdagar, då varje onsdag är hemstudie dag :) Ikväll blir det som vanligt läxfritt och top model :) Tänkte ta å träna med lårskydd idag men det var inte speciellt bekvämt så jag skippar det, även om mamma vill att jag ska ha det när jag spelar fotboll. Jag skulle vilja ha det, men isf ett bekvämare xD DAgs för en ny film snart? Det e ju bara det att jag jobbar med att bränna dvder så tänker inte så mycket på att skapa nya filmer förrän det är klart.. Aja time to go! Mycket intressant inlägg I know, men skrev bara för att det var längesendan jag skrev sist :P

Kommentarer
Postat av: Anton

mm fusk det där med onsdagarna asså:P

2011-02-01 @ 17:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0