The inlägg of the day

Hmm... det är någon som börjat gå in på min blogg väldigt ofta per dag.. skumt :P Det e väl säkert pappa elelr nån ^^

Imorgon bär det av till Stockholm! Dock ej enligt planerna, ensam. Men det funkar det med :) Alltid skönt att komma bort ett tag, för att sedan komma hem igen ^^ Köpte sista parem miniskidor på intersport idag :D Så har varit ute i pulkabacken å åkt lite idag :) Sen belv det filmtajm hos Fredde.

Skidorna


Kommer sakna katterna och min mysiga säng, men e ju inte borta alltför länge. Lagom är bäst ^^ Har idag slagit in en julklapp som ska med upp till Stockholm och så har jag en som ajg inte gett bort än :P

Idag har jag varit och kollat på bror när han spelade fotboll och så har jag givit han ett paket gifflar för att han hjälpte till att bära sängar :) Själv köpte jag mig ett pringles rör ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så att du inte får så många kommentarer på dina inlägg så jag tänkte e va fan:P^^ nu kan du få en;). Lycka till med skidorna i backen förresten och det kan hända att de e jag som är den som är inne ofta:P ja vet inte. kanske är jag det för att jag tycker det e kul att läsa din blogg och för att jag kanske tycker att du är snygg;):P diggar din frisyr, har typ liknande fast lite kortare hår:)

2011-01-03 @ 14:20:06
Postat av: Anonym

Glömde skriva namn^^ kanske ska göra det, skulle vara lite skumt annars:P^^ --> Anton heter jag, du har mig på facebook;)

2011-01-03 @ 14:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0