Dag för dag

Eftersom det ä sjukt många bilder från USA resan så tänkte jag att jag bloggar om en dag i taget, Smart va? Från första fagen är det bara 4 bilder. Kommer inte ihåg vad vi gjorde, antar att vi typ bara åkte till hotellet och gick och la oss.



Den första bilden är lite random utanför flygplatsen LAX där vi väntade på att bli hämtade och de andra är på hotellrummet på hotellet vid namn Comfort Inn Cockatoo Inn something.. Sjukt lågt badkar och usikt mot poolen kan man sammanfatta detta hotellrum.

IDAG..
..har jag sovit typ 15 timmar. Gick upp vid fyra somnade vid ett ungefär. Har packat upp väskan och gjort rent den samt rengjort mig själv med första "riktiga" duschen på länge! Så här ren ioch luktat så gott har jag inte gjort på evigheter! Snart ska jag handtvätta mina kepsar eftersom jag känner ett stortbehov av att rengöra allt som legat i min väska! Ska kolla alla missade youtube klipp nu tänkte, eller ah inte alla men åtminstone från de kanalerna jag prenumenerar på :P Imorgon ska vi fört ha en liten trevlig grillfest för mig och sedan iväg till valla oc h fira kusin och kusindotter (y)

Var lite tomt att vakna ensam i rummet imorse, katterna sov dock i sängen när jag gick å la mig men släppte ut de ur rummet på natten. E van å vakna i ett tält men min kära roomie Jonna för att sedan stiga ut å se 15-20 andra tält. MEn nu vare bara jag i rummet å bara jag hemma.. Men moster var ute i trädgården å familjen kom hem strax efter jag vaknat. HAr btw på mig Jeans i dag för första gången på länge!!

Men nu ska jag gitta. Saknar alla från resan massa tomt utan er! Och inte kan man gå över gatan till Corne eftersom hon åkte på semester häromdagen ;/ Men jag överlever. Nån som vet om man kan kolla på missade damfotbolls-VM matcher nån stans?? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0