Massa bilder på mig!

Detta blir sista inlägget innan jag åker! Kommer ju ha gamla Sony Ericsson F305 med mig så det blir inget mobilbloggandes eller facebookande eller twittrande från flygplatsen :/ Som sista inlägg tänkte jag lägga upp de sjukt många bilder på mig jar inte pallat lägga upp tidigare :P Så att ni inte glömmer hur jag ser ut medan jag e borta ;) Ska bara ta ett bad och käka frulle först BRB!

*sparar som utkast*

Okej det blev inget bad för nån hade tagit ner min handuk från torkstället så det fortfarande var blöt sen igår.. och blev kanppt något frukost eftersom de skulle städa där nere så slängde jag i mig en macka lite fort och försökte fly innan dammsugaren gick igång men lyckades inte riktigt, tänker minnsann inte sitta å äta frukost när nån dammsugor runt omkring mig! Så nu har jag flytt upp på övervåningen för att lägga upp alla dessa bilder dårå..

[Klicka på bilderna för större bild så kommer de upp i en pop-up ruta, klicka utanför rutan för att få bort den större bilden igen]

2011-06-23


2010-08-31

Detta är alltså en bild från förra året och nu kommer de från i år;
2011-07-02


Snuskigia pedofil bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0