The inlägg of the day

Idag ska jag iväg på middag hos familjen ivarsson vilket är alldeles snart :) Har läst klart min engelska bok idag även om det var svårt att hålal sig vaken! Nu ska jag gå ner och berätta för mina föräldrar att jag fått ett resestipendium på 20.000 kr :D Så i sommar blir det nån resa, har inte bestämt vart än! Å om mindre än två månader ska vi hälsa på tyskarna som var hos oss förra året :D Ska bli super kul att träffa mina tyska vänner igen!! Tyskland är ett av de resmål som lockar i sommar också eftersom jag då har chansen att se damfotbolls vm live :D Men vet inte... jag e ju inte så duktig på tyska så det kanske är ltätare sig att lära saker om jag åker till ett engelsktalande land.. svårt det där.. ska försöka bestämma mig nästa helg för på fredag ska vi på ett insperationsmöte å då ska jag få reda på lite mer vad som skall göras på resan å så :)

Vet att Bernt säger att ni ska buga för mig, men det är jag som ska tacka alla som röstade på mig :D utan er hade det inte blivit nånting!! Å 20.000 är så ofattbart mycket pengar för mig! plus att jag bara varit i turkiet, danmark och så några timmar i tyskland! så resa får jag inte göra speciellt ofta heller :) Ska bli fantastiskt kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0