Jag och min lördag


Detta var alltså hur jag såg ut innan jag gick med mamma och pappa till Linda och Robert för att kolla på eurovisonsong contest. Tyvärr vann mamma och Linus gissa placering tävlingen eftersom de sa 5 resp 1. JAg själv gissade på en tolfte plats för Saade. Blev förvånad över hur bra det gick, men ännu mer förvånad över hur bra det gick för Italien?!? Mutat folk?
 +  =

Först bjöds det på fördrink, vilket bl.a. var hello kitty drinkan jag köpte till min syster i Tyskland. Sen blev det grillat och jag hade tagit med mig egen saft, eftersom det är det ända jad druckit sen jag kom hem från tyskland eftersom jag varit sjuk. Dricka smakar ingenting för mig. Så tyvärr smakade inte fördrinken så mycket i mitt tillstånd. Men jag tror mina smakläkar mår lite bättre idag iaf :) Sen blev det promenad sen efterrätt och sen tv tittande :)

(Alla kollar på Leja som springer på åkern)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0