Detta är vad jag drömde i natt

Asså det är ju inte alltid man kommer ihåg saker man drömt men det jag drömde i natt finns kvar i mitt minne :P Drömde att jag var på en konsert med Le Kid i en arena för typ 300 pers eller nått. Och det här var inte första gången jag drömmer att jag är på en konsert där man sitter på plintar xD Tror att det e minnen från väster som dyker upp :P Och sen i slutet av deras musikvideo till America är de ju och sjunger i gympasal så det var väl kanske lite därför jag satt/låg på en plint i drömmen. Men i drömmen var det inte en gympasal utan en helt vanlig arena med scen fast med plintar å sitta på :P På plintarna fanns dynor och täcken också :P

Så sjong de nån låt å sen var det ett extra nummer då Helena (den blonda sångerskan i Le Kid) skulle sjunga solo på  nån konstig version av America å så sjöng hon jätte falskt :P Så hade jag två kompisar på varsin plint bredvid mig, kommer inte ihåg riktigt vilka å de märkte ju så klart också att hon sjöng falskt :P Men jag njöt ändå å sa: Hon e ju söt iaf ^^ xD

Sen så när vi kom ut därifrån Så visade det sig att vi var i en stor lada mitt ute i skogen xD Och då var det bara jag, bandet och människor som jobbade med det där där :P Å ingen från publiken var kvar bara jag :P Då satt jag på en stenoch pratade med deras mananger (vet inte vem det är var nån påhittad gubbe i drömmen). Han och jag kom jätte bra överrens å skrattade jätte mycket fast han var en tjock gubbe i typ 40 års åldern :P Å så sa han att jag borde stanna å träffa bandet som skulle komma ut snart. Å det gjorde jag ju så klart, för var t skulle jag ta vägen jag var ju mitt ute i ingenstans xD Men de var typ jätte bittra och inte hade tid å bara drog xD

Sen hoppade drömmen till mitt kök, drömmar hoppar ofta sådär men väl inne i drömmen tycker man inte det är konstigt som att man visste att man skulle dit sen. Aja men då satt jag, Helena och mamma vid matbordet, helt skumt xD å så hade mamma läst nått om Le Kid och matlagning, eller ah jag kommer inte ihåg men de kopplades ihop på nått sätt. Så satt hon å berätta att jag var intresserad av matlagning och skröt om mina kulinariska kunskaper xD Och jag bara: Men mamma så är det väl inte alls, nu överdriver du väl lite, jag älskar väl inte å laga mat :P Å där tog drömmen slut xD Skumt vare :P Men kul, skulle dock kanske varit lite roligare om bandet inte var så jävla bittra å otrevliga :P Kommer inte ihåg mer om vad som hände vid matbordet, bara att Helena typ såg jätte tjurig ut å ville därifrån, men vad tusan gjorde hon där från första början? Skumt skumt skumt..

Här är musikvideon till deras nya singel America

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0