The inlägg of the day

Känner att jag alltid har dubbelt så många sidvisningar som unika besökare.. antingen nån som stalkar eller så e de många som tycker det är kul att besöka bloggen flera gånger per dag :P

Nu ligger jag här.. utarbetat. Nädå :P Nu överdriver jag. Har iaf skrivit minst 3 sidor på distansen, men vet inte om det blir så bra. Tog en hel dag ledigt igår och känns som jag tappa lite då och nu när jag skriver känns det som man upprepar sig om onödiga saker. Har en fråga kvar men känns som jag måste läsa igenom de andra först en gång å se om det är kaos eller om faktiskt är helt ok. Känns inte som jag kommer få mvg på det här men det brukar det inte heller göra på samhällskunskapens kluriga uppgifter, men denna lärare gav mig de på de flesta grejerna om inte alla förra året. Men nu är det ju C och inte B kursen så ribban kanske har höjts? Aja godkänt blir det iaf och jag har nog rätt å bli sur om det inte blir mer än så, för jag har ju trots allt lagt ner en hel del tid på arbetet. Aja nog om det who cares xD

Idag fyller Fredrik så grattis till honom, ses imorn! Tänkte även låna syrrans locktång för att ha lite roligt med håret imorgon :P Alla måste ju roa sig med nått.. Ikväll blir det till att finslipa och skicka in distansen, kolla robinson, kanske läsa lite mer engelska bok, kanske lira lite mer sims som jag nyss tog en paus med för att kunna gå till baka till distansen med iaf lit nya ögon, egentligen ska man ju vänta ett dygn men det har vi inte tid med så det fick bli några timmar istället :p

Hmm.. svårt det där med högskola/universitet. Har hittat en linje som verkar bra som är 50% journalistik eller journalism eller vad det heter :P och 50% mediaproduktion. Men vet inte alls om jag vill jobba med det i framtiden :p Men känns som att jag inte kommer veta det mer om jag tar ett år ledigt? Så vill bara hoppa på nått å få det överstökat :P Men självklart kommer jag ju hoppa av om jag känner att det inte alls var min grej. Men känns som jag dubbelgarderat lite nu när det var påde journalistik och medieproduktion. Fast jag kan ju alltid leta vidare och hitta nått annat men för tillfället lutar det mot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0