The inlägg of the day

Har dag gjort ett försök att fixa mitt mörka rum genom att köpa en lampa till lampan. Meeen lärde mig visst inget av frimärkes incidenten för några år sedan utan nu köpte jag förstor lampa -.- Trodde det räckte med att veta hur den såg ut och hur många watt det skulle vara, men nej nej, fanns visst olika storlekar också! xD Rackarns! Får leva i mörker ett tag till :p Har btw äntligen gått och klippt mig och det gick desto bättre! Nöjd :) Det bästa med att dra ut på att klippa sig så länge som möjligt är att det är omöjligt att bli besviken efteråt för det är så jävla skönt å bli av med några centimeter hår xD Man är lite smått desperat helt enkelt :P Sen dess har jag jobbat med distansen, dvs läst igenom texten och förfärskat minnet på de olika teorierna. Än återstår att svara på frågorna så det är väl bäst jag ger mig iväg från internet till att göra det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0