Ännu ett vinter tecken

Vinter teckena blir fler och fler. Det senaste är massa film maraton såsom sagan om ringen, sunes jul och harry potter. Det är ju sånt man får roa sig med när man fryser ihjäl så fort man kliver utanför dörren. Har btw börjat köra med mössa och lovika vantar till skolan nu. Har kommit på mig själv med ha 4 mössor xD Jag tycker det är mys :D Gillar att jag har fler shorts än jeans men fler mössor en kepsar ^^Eller egentligen lika många men en keps har jag inte använt på evigheters evighet, inte mössorna heller då men det är ju för att det varit sommar :P Lovar att alla kommer användas flitigt i vinter ;D Nu har jag skickat in engelska C uppgifterna om att skriva CV och jobbansäkningsbrev. Nu har jag dock ett till dataprogram jag kan lägga till i CVt och det är keynote, apples version av powerpoint som är aningen fräschare och lyxigare. Har nämligen påbörjat en presentation om min USA resa även om det är oklart om det blir nån redovisning eller ej, känns som folk har glömt bort det :o Funkar för mig men gör en för säkerhets skull så man inte måste stressa ihop nån nån annan vecka då man har fullt upp + att jag vill lära mig keynote för framtida redovisningar och att det e  kul att pyssla med :D E dock smått deprimerad över att Pinnacle Studios skivan bara är för PC :/ Skulle säkert gjort massa nya youtube videos om det funkat på denna mac :/ MEn när jag flyttar hemifrån å sitter ensam i en studentlya med en alldeles egen bärbar PC då kommer det säkert laddas upp en hel del :) Börja videoblogga så familj och vänner ser att man lever :)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Sv: Jag ska köra halkan den 7/11, måndagen direkt efter lovet. Okej, då återstår det att se om vi får göra den samtidigt! ;)

2011-10-13 @ 23:47:32
URL: http://madelenesterner.blogg.se/
Postat av: Madelene

Sv: Ja, gör det! :) Precis! Jenny från min klass ska också förhoppningsvis göra halkan då! Det är många som vill ha körkort nu i höst ... XD

2011-10-14 @ 23:37:46
URL: http://madelenesterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0