The inlägg of the day

Faan vad skumt detta känns :O Frihet! Inga läxor :o Vad ska jag nu göra en timme tills Top Model börjar? Lira lite sims kanske :) Så skönt å för en gångs skull vara hemma en vanlig kväll å inte ha nått arbete på hela veckan! Ska nämligen till Stockholm med klassen imorgon där av ingen distansuppgift :) Å vad har man gjort sen skolan sluta nu då? Jo fått de sju gröna plupparna på sjögrens så man får boka in teoriprovet :) Men måste ta några körlektioner till först bara :) Har dock ingen för än nästa onsdag :/ Så imorgon är det alltså Stockholm hela dagen som gäller, två museum och nån teater med Morgan Alling. Sen på Torsdag har jag tagit ledigt från skolan för risk1 utbildning på körskolan :) Å efter det bär det av till banken för att fixa internetbank :) Så vuxen jag e ;P Å på fredag är det klassfest i Valla :) Så ser veckan ut :)
Tips på roligt spel som jag klara ut innan jag blogga
http://www.spelaonlinespel.com/game/691/Bike_Champ.html
Fy vad mörkt det blir på kvällarna nu :O Vintern är på G! Ett vintertecken jag kände när jag kom hem nyss är att det är varmare i cykelförråden än ute! Nu ska jag kanske lira lite sims eller nått :) Tänkte baka en kladd kaka men kommer bara få en bit nu å när jag kommer hem från stockholm kommer den va slut -.- ovärt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0