The inlägg of the day

Tjenare tjenare alla bloggläsare, detta har varit en lugn och mycket tevlig helg! Nu kanske ni tror att jag ligger och bloggar lite innan jag ska sova, men saken är den att jag har prov imorgon. Så ska läsa ett tag till men sen så :) Kollade i min iCal nu och det stod att på onsdag och torsdag är det körlektion :) Skönt, vill bli klar med skiten snart :p Har lånat hela nio dvder av syrran som jag tänkte titta på på kvällarna när det inte är för mycket plugg. Bl.a. har jag lånat två favoriter: 13 snart 30 och charlies änglar (den med camerondiaz och dom) Har sett båda ett antal gånger men nu var det längesen sen sist :P Har sett alla filmer jag lånat ^^ Har ju lånat av henne ett antal gånger förr och har därav lånat alla jag vill se redan :P Som när jag var hundvakt igår kollade jag på hundtricket :P Gud var längesen det var! Många tycker ju alexander skarsgård är snygg men i den filmen tyckte jag som lite att han som spelade huvudrollen var snygg :P Aja dags att plugga! Volleyboll imorgon, har ju faktiskt joggat två gånger denna vecka, får se om det ger nått resultat ;) Ska försöka fortsätta med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0