B-day

Gillar att läsarna går uppåt fast jag inte skriver nått ^^vad händer yao! Nu e jag skapligt trött å ska där av sova. Var i valla igår och kom hem två kanska å gick upp strax innan åtta så det blev typ 4 timmars sömn (Y) Så får man höra att vi ska fira mig vid typ ett imorgon så då får man itne sova ut heller -.- Å jag vet alla alla "vuxna", "mogna" och "äldre" kommer reagera när jag säger att man inte får sova ut när man går upp tolv :p Men tyst på er nu pratar jag om mina vanor och behov! ^^ Shit fyller 18 på måndag, något man längtat till sen man var ung men nu tänker jag inte så mycket på det, hade helt ärligt hellre fyllt 10. Ska ha min forever young T-shirt på mig på måndag som protest (Y) Känns som man glömt alla anledningar varför det e sp bra å fylla 18 för xD Kommer nog inte bli så stor skillnad, kommer ha lika kul som jag haft som sjutton åring ;) Tack alla som gjort ytterligare ett år av mitt liv värt å leva för :) Har varit Awesome!!!! Kanske bör göra nån liste här på bloggen eftersom jag beskyller mig själv för att ha varit lite lat och okreativ här på sistone. Typ årets band, färg, plagg osv. Å då alltså från förra årets 19 September till på måndag. Får klura på det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0