The inlägg of the day

Känns som man har massa plugg, men egentligen är det bara samhällskunskapen som liggeroch tynger. Det andra är inte jobbit egentligen känns bara sjuk tungt när man lägger ihop allt. Aja ska försöka göra både engelskorna idag och börja på distansuppgifter, kanske t.om. göra klart den men tror inte så mycket på mig själv :P Sam får vänta tills imorn/torsdag. Vem ger oss 50 sidor å läsa seriöst? det går inte! JAg kan inte :( Pallar inte bryr mig iinte :P Så sur jag blir på den läxan!! JAja jag vet att det blir värre i högskolan men låt mig vara gymnasieelev så länge jag kan snälla xD
Idag har btw två grymma låtar kommit till Spotify :D Oleg - elektropop och Le Kid - We are the drums :D Gryyymt!!! Aja ska väl sätta igång med alla dessa läxor nu... körskolan och mer läxor i morgon för sedan fira med bej & jerrys och bonde söker fru (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0