The inlägg of the day

Lite mkt "the inlägg of the day" nu men får väl ladda upp lite bilder nån gång när jag knner för det. Idag är en bra dag, chill skoldag och inte alls så mkt läxor. Vänta måste skriva in det vi har i iCal som det så fint heter ;) sådär ja :) Engelska och sma läxa + distans uppgift, så fick jag även fylla i den roliga nyheten att vi har hemstudiedag på min födelsedag vilken är på måndag nästa vecka :D Så då får ni komma ihåg å säga grattis ;) Näroo, jag glömmer ändå allas födelsedagar så det e lugt :P Nu har jag precis kommit hem från skolan å klämt i mig en macka och apelsinjuice. Snälla ulle var snäll och skjutsa oss norrbor dit å hem pga regn annars cyklar vi :) Lite motion är ju bra nu när man inte längre har idrott i skolan. och på tal om motion så blir det volleyboll i valla ikväll och det är JAG som kör dit ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0