The inlägg of the day

Tjo bre. IDag har man haft lite släktingar över för att fira mig :) Go tårta! Har dock börjat känna mig sjuk. Har haft ont i huvet i slutet av veckan och det är något som jag faktiskt aldrig brukar ha så om jag har det vet jag att nått står fel till å idag har jag fått ont i halsen och börjat känna mig hängig. Har dessutom sträck låret så det inte e så mysigt :p Vad som e mysigt är att Rasmus börjar tycka det e så kallt på mornarna efter att ha kommit in så han kryper in unter mitt täcke och värmer mina smalben :) Tror dock jag sparkades i natt för han låg utanför täcket när jag vakna ^^ Funderar på om jag ska lira the sims nu eller sova. Lutar nog mot att sova eftersom det inte e så skönt å ligga i sängen å spela, har desutom inte laddaren med mig upp å orkar inte gå å hämta den å antar att sims drar rätt hårt på batteriet. Fast kasnke skar roa mig tills tio å sen kolla på partaj på kanal5 play. Ja så får det nog bli. Tycker det är mysigt å ligga och kolla på något innan man somnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0