The inlägg of the day

Känner att jag är dålig på att variera klipp, bilder och text utan istället öser på av en sak i taget. Kanske borde ordna nått slags upplägg att på den vecko dagen äre klipp, sen bild å text för att skapa någon slags struktur? Eller så kanske det bara jag som e för petig å ni skiter fullständigt i att en vecka kanske jag bara skriver om vad jag gör å nästa vecka blir det bra kattvideos :P Skulle kanske vara lättare att komma ihåg och orka blogga varje dag då också? Aja nog om det nu till vad jag har haft för mig..
Denna vecka har jag pluggat i princip varje dag förutom måndag då det var körskola sen volleyboll. Har inte körlektion förrän om två veckor nu vilket suger lite smått, men ska bli klar med teorin då iaf. Så hinna öva lite mer hemma eftersom ajg inte kört på jätte länge med våran bil förutom till å från volleybollen. Idag ska jag nog nu hinna lira lite the Sims :D Har inte hunnit med det på jätte länge för det är mycket plugg. Sen ska jag till Ivarssons dör jag är bjuder på födelsedags middag :) Ska bli gott!! Så ska jag och Corne kolla lite på biljetter till idol. Har alltid velat åka dit å se det. Så ska nog åka i November när de kommer till Linköping :) Kanske inte bästa året och åka dock eftersom jag inte hittat mig någon favorit. Annars hare alltid (vad jag tror, kommer inte ihåg) någon speciell man velat sett, förra året var det Minnah för mig iaf.
Ska bli härlig Fredag å ta ledigt från plugget å äta middag och hare gött. Sen i helgen måste jag göra onsdagens distansuppgift som jag valde att inte göra för att plugga till ett prov som gick sådär :P Svenska provet gick bra idag iaf, 28 rätt av 30 (Y) Men nu ska jag göra ett nytt blogg inlägg åsen lira sims :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0