the lazy song

Tjosan! idag ska jag lira lite the sims om min mac vill få ingång det, gjorde en gubbe igår men hann inte längre än så. men idag verkar datorn vara lite morgon trött och tjurig för nu lyder den inte riktigt. och jag ligger med hakan på datlrn så det e lite svårt å skriva :P Känner att idag känns lite som the lazy song så här får ni den:
PS Rasmus spydde bredvid mitt huvud i min säg igår natt men jag vaknade inte -.- Vaknade sedan av att han ville ut ur rummet så jag gick upp öppna dörren å sen när jag skulle krypa ner i sängen igen såg jag det.. Så jag tog av täcket å så. tog bort det värsta utav spyan, la lakanet på tvätt och sedan skura rent mladrassen. Sen sov jag hos mamma resten av natten

Kommentarer
Postat av: Shqiponja

haha grymt sköna kidz :)

2011-09-18 @ 11:21:42
URL: http://mylifeasponja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0