Fredag

Idag blire lunch med syrran och ikväll blir det x-factor. Och sen tog det stopp.. min fantasi har minskat med drastiskt med åren känner jag. Har jag gått och blivit tråkig? definitivt tråkigare känns det som :p Eller kanske bara har blivit mer vuxen och inte slänger ur mig vad som helst när som helst.. eller jo förresten det händer ju att man gör ibland ^^ Fast tänk om man tänkte sig för jätte mycket innan man sa något hela tiden. Långa konversationer det hade blivit.. haha :p Ne men livet hade ju blivit lite tråkigare och lite mer förutsägbart då kanske. eller? Längesen man tog någon bild på sig själv/ bytte profilbild på fejjan. Också ett  vuxenhetstecken kanske.. eller att jag bara gått och blivit tråkig :p Haha ne men så länge sen var det ju inte :P Har haft samma profilbild i 4 månader, hellre det än att vara en av dom som lägger ut identiska bilder på sig själv varje dag :p Fast sån har jag kanske också vart ibland :p Men jag gillar att göra lite grimaser för att få likte variation :p Ne nu ska jag sluta babbla på om helt onödiga och töntiga saker :P Skrev bara vad som kom upp i mitt huve medan jag skrev. Lite som att inte tänka på vad man säger bara körde på vad som kom upp i huvet utan censur :p Så bäst att sluta nu för tänkte precis "haha tur att jag inte tänkte på något värre/snuskigare/elakare osv" och när man tänker att man inte ska tänka på nått sånt så gör man ju det :P haha hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0