Hösten 2012

Har inte varit inne på bloggen på länge nu. var ca. 2 månader sedan senaste inlägget. Vet inte om jag tycker det är kul eller lite creapy hur många som ändå går in och kollar min blogg varje dag :P Hade visst fler stalkers än jag trodde ;) hahha näro :P Men även fall så många fortfarande är inne så är det ju ingen som verkar sakna mina inlägg. Ingen som sagt det till mig iag :P Och då e det kanske inte så motiverande att blogga längre. Känner inte ett lika stort behov att blogga för min egen skull längre. Men när jag flyttar kommer jag nog börja blogga on a regular basis så att säga igen. För då vill ju familjen och alla andra katrineholmare veta vad jag sysslar med. K-holm är ju en så pass liten stad så dom man vill veta vad de syssla med är inte så svårt att ha koll på :P Men för er som undrar vad jag gör hösten 2012, eftersom jag varit lite snål med inläggen, tänkte jag sammanfatta mina vanligaste sysselsättningar i höst.
 
Till och börja med kan jag gladerligen säga att jag fått jobb som behovsanställd på Bring Citymail här i sta. Fick min första lön i måndag å kan inte låta bli att handla masssa kläder och shit :P Men meningen med att jag jobbar är för att spara pengar för att flytta och plugga. Gärna i vår redan. Anledningen till varför jag vill det så snart som möjligt är för att det händer så lite här och därav blir det inte heller mycket att blogga om. Har liksom bott här i 19 år så känns lite been there done that.. Och folket förändras ju inte heller, ingen i min ålder som flyttar TILL katrineholm precis xD Haha nu ringde de från bring och bad mig jobba imorn gött :) Ska även fylla i lite papper så jag kan jobba som behovsanställd på förskola också. Vad gör man inte för pengar... Annard på dagarna så brukar jag hänga med min goda vän och nästan granne Cornelia, sen har man ju några tv-program man följer såsom x-factor, bonde söker fru och svenska hollywood fruar. Riktig kvalitets underhållning ;) Sen så umgås man ju såklart med familjen å folk. Lagar lite mat och diskar å sånna vardagsysslor som vi alla gör. Spelar volleyboll i valla på måndagar dit alla är välkomna ;) Har varit dåligt med att jogga och styrketräna sen jag började på brin vilket var.. a när? xD Augusti/September där någon gång. Får ju lite motion inom jobbet. Och därav har jag fått lite ont i knäna denna vecka och förra. Allt spring i alla trappor :p Har bara ramlat i en trappa en gång och det va igår :P Men räddade situationen rätt bra och skrapa bara upp arbågen pyttelite :) Oj va mycket det blev fast ändå lite :P pallar inte skriva mer :P Funderar på att installera mit videoredigeringsprogram på min laptop. Men har inga video att redigera. Har dålig fantasi om vad jag ska spela in.. Minns att jag hade så kul med det förr. Men nu är det såhär aha vad ska jag lägga upp på youtube och varför? :p Aja hej då nu då. Shit vad mycket jag skrev, kanske blir så när man bara uppdaterar varannan månad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0