NU är det vår

Idag blev det vår för mig! Idag har jag jobbat i shorts och t-shirt :) Och nu håller de på att sopa bort allt grus vilket jag varenda år brukar klaga på att de dröjer så förjävligt länge innan de börja med det. Men eftersom snön och isen låg kvar så länge i år så tyckte jag de va rätt snabba med sopandet :) Sitter även framför datorn i privata shorts nu :) Så skönt :) Imorn blir det jobb igen, har ryktats om regn men hoppas på kanon väder som idag :) Fast förutom stormandet... heelllllvete vad de blåste idag! Hade turen att endast ett brev blåste iväg från mig och jag parkera cykeln noga varje gång så den inte skulle välta :) och så klart hämta jag brevet som blåste iväg, så vi har det klart för oss :p Idag vet jag inte vad jag ska göra. Ska kolla på lotto ikväll sen. Har för första gången i mitt liv lämnat in en lottorad. Har känt att det e något man måste göra innan man dör och denna vecka passa bra :) Så imorn kommer det ett inlägg om hur jag inte vann nått :p
 
Årets roligaste video so far:
http://www.break.com/index/hannah-montana-at-the-dentist-2432484

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0