Nytt år nya tag?

Kanske ska man börja blogga igen 2013?
 
Har jobbat rätt mycket på Bring nu i januari vilket i torsdags ledde till två cykel kraschar och igår en tur med bärgningsbilen (Y) I torsdags ramlade jag först på väg till jobbet utan dubbdäck och slog i knät i cykeln. På jobbcyklarna har vi dubbdäck men då är det ju även 50kg post man cyklar runt med vilket reducerar balansen en aning.. Då ramlade jag och slog i ändan samt fick cykelnsfrämre postlådeställning över benet så det är skapligt blått. Så till alla där ute, cykla inte omkring när det är halt, gå istället!! Igår fick jag köra bil på jobbet då jag haft rejält ont i knäna denna vecka och torsdagens smällar hjälpte väl inte precis. Men inte gick det bättre för det.. jag kör sönder ett däck för första gången i mitt liv (y) så va jag tvungen å ringa bärjaren för reservdäcket sitter under bilen där bak och med ett så trasigt bakdäck kom jag inte under bilen för att skruva loss det (Y)
 
Idag har jag tagit det lugnt och käkat årets första semla, mums!! har kollat på reprisen av gladiatorerna och så två filmer då jag nyligen gått med i lovefilm igen. Va ju med där gratis i två månader tror jag det var och fick hem så många filmer jag ville. Nu får jag fyra filmer i månaden. och betalar typ 100spänn. Det är ingen som tror mig när jag säger att jag aldrig har laddat ner en film eller ens en låt olaglig :p  Men så e det!
 
2013 kommer sannerligen bli ett händelserikt år, blir moster i vår och börjar plugga i höst :) Och i sommar är det ju damfotbolls em :D För att inte glömma eurovision i sverige i år!!! Va dock så klantig att jag glömde köpa biljetter innan de tog slut.. Aja där sparde jag ju några tusenlappar iaf. Kommer ju behövas en del i höst när jag antinge flyttar eller pendlar till Hallsberg. Har räknat ut att det kommer kosta ungefär lika mycket så har inte bestämt mig vilket det blir än.
 
Lägger nog upp lite bilder imorgon, så det kommer mera :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0