Schlagertajm!!

På lördag börjar melodifestivalen :D Jag äääälskar melodifestivalen ^^ Nu har de ju kommit ut med att Petra Mede ska leda eurovision och det tycler jag e otroligt fucking jävla bra! <3 Petra Mede <3 :D Att gina Dirawi ska leda melodifestivalen har jag ingen åsikt om hon e väl helt okej, finns många sämre som t.ex. Danny... Hur fan kan de låta han lede melodifestivalen -.- Han e ju inget annat än en dålig förlorare..
 
Så dåligt av mig att glömma köpa eurovision biljetter innan de tog slut -.- Kommer ha världens ångest när det är dags för att jag inte är där samtidigt som jag kommer va euroforisk för att de är :p Aja nu vet ni hur jag står när det kommer till programledarvalen. Håller ni med mig/inte??
 
PS. Ska inte Petra Mede föda barn typ nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0