Top Model Sverige

Igår började top model sverige, yeeey :D Undra om Scorupco fick kicken för hon inte gick hem hos publiken eller om hon slutade för hon va lika obekväm som hon verkade. Hon va ju en jävla robot förra säsongen. Vinberg (heter hon va) log ju iaf och kramades normalt :p Men när hon läste sina "lines" så lät hon också som en robot -.- Så till deltagarna... Hahha jag va inte så jätte nöjd med gallringen för först va hon som va 1,90 min favorit, så åkte hon.. Sen tog jag hon som va lik Sandra Bullock som ny favorit, sen åkte hon... Så nu ska jag vänta med att ha en favorit tror jag ^^ Kanske inte ska ha nån alls för då åker väl hon :P Men känns ändå som ett måste att ha en favorit och hejja på och några hatobjekt som man vill ha ut :p (Hon med afrot...) Men hur kul ä det och kolla på tävlingsprogram som idol, top model eller en fotbollsmatch utan att ha en favvo egentligen.. Nu när jag tänker på det , inte ett dugg kul faktiskt :p Sluta kolla på x-factor helt när min favvo åkte ut för jag tappa intresset, och det va rätt tidigt :P Och vem det va is a secret I'll never tell XOXO Koldolmen Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0