Lite bilder

Har inte blivit så mycket sånt här fjant vilket kan bero på att jag måååste klippa mig!! Å varför ta en bild på sig själv om man känner att håret inte är det bästa ;) Men ah för er som saknat lite fjolliga bilder - så här ser jag ut!



vilket hav av blonda strån!

Asså det är ju sånt här man skrattar åt åt fjortisar. (älskar hon som tog kort med bajs i toan xP) att jag har lappen uppe! Lovar att det inte är för att skryta om nått märke eller så det e bara rent fail xP Å så sport-bh där också eftersom jag skulle åka å träna (Y) Just so you know :p

Försökte mig på de där skumma bilderna då man ser mig på tvåställen i bils så att säga, dessa http://koldolmen.blogg.se/2011/february/the-inlagg-of-the-day-3.html blev ju ändå rätt okej så tänkte det var värt å testa igen å se om det blev bättre.. men ah kanske lite onödigt xD Aja nu ska jag snart sova... kasnke (a) lätt att fasta vid datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0